The Lost Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het nieuwe forum..

2 plaatsers

Ga naar beneden

het nieuwe forum.. Empty het nieuwe forum..

Bericht  marc velthausz vr jun 12, 2009 6:42 pm

heey

ik ben terug!
ik werd effe vervangen voor een week.

ik heb gezien dat er een nieuw forum is, er meer leden bij zijn gekommen en dat we wat gekrompen zijn qua punten.

over het forum:
ik vind dit een opzich wel leuke externe site, maar dat is tevens ook het ding waar ik niet zo super blij over ben.
ik vind het leuk omdat er nu smilies etcetera zijn, maar ik vind het irritant dat het extern is.
het irritante is dat iedereen zich hiervoor moet registreren. ( zo iets zou beter bij een claim site passen)
het viel mij op dat er MAAR 19 mensen zich geregistreerd hebben. MAAR 19 MENSEN

over het leden aantal:
ik vind het leuk dat er nieuwe leden zijn, maar het viel me op dat ze onder de 1000 punten zitten ( wat vreemd is in verband met de kick die er uitgevoerd is, van sommige mensen weet ik dat ze geedelt waren ).
ik vraag mij af of ze wel actief zijn en of ze zich wel willen inzetten in plaats van ons als een toevluchtsoord te zien.

over het krimpende aantal punten:
jaah hier heb ik eigenlijk vrij veel over te zeggen!
1: jammer dat het zo is maar dat moet wel weer goed kommen.
2: als je aan gevallen word ( zoals ik denk bij crumbling mender ) moet je gewoon vragen naar ondersteuning. doe dit AUB niet via het forum tenzij het dringend is, maar vraag het aan de mensen die vlak bij je zitten ( zoals te zien op de kaart )
3: laat het horen of je iets nodig hebt, zoals grondstoffen. ik heb er zelfs te veel voor mijn dorpen.
4: als je hulp nodig hebt bij het groeien vraag dan aan een hoger persoon qua punten, zoals je medeleden in de stam, om je een tijdje te vervangen en je dorp goed uit te bouwen.

ik hoop persoonlijk dat we weer het oude forum krijgen.
ik hield daarvan en was overzichtelijker, gezelliger en je kon doen wat je nodig had zoals :player: marc velthausz :/player:
je kon het edditen ( bijwerken ) en hier voor had je de juiste mensen.

MvG marc velthausz

marc velthausz

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 12-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

het nieuwe forum.. Empty Re: het nieuwe forum..

Bericht  schoonjans za jun 13, 2009 10:45 pm

je mag me altijd helpen met bouwen en troepen maken
schoonjans
schoonjans

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-06-09
Leeftijd : 41
Woonplaats : in uw verbeelding

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum